Program lojalnościowy
  1. Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Kupujących posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Kupującego jest możliwe z wykorzystaniem Konta.
  2. Z momentem założenia Konta, Kupujący staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.
  3. Za każde 100 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Kupujący otrzyma następującą liczbę Punktów: 100 z zastrzeżeniem ust. 4-5.
  4. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Kupującemu wyłącznie w przypadku, w którym Sprzedawca zawrze z Kupującym umowę sprzedaży. Punkty zostaną przyznane Kupującemu automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
  5. Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Kupującego na towary zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem towaru, takich jak np. koszt dostawy.
  6. W przypadku, w którym Kupujący zapisze się po raz pierwszy do newslettera prowadzonego przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, Kupującemu przysługiwać będzie następująca liczba Punktów: 100. Przyznanie Punktów z tytułu zapisania się do newslettera następuje niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po zapisaniu się przez Kupującego do newslettera.
  7. Kupujący może uzyskać następującą liczbę Punktów: 49 za każdą dodaną za pośrednictwem Konta opinię w Sklepie o zakupionym przez Kupującego w Sklepie produkcie. Punkty przysługujące Kupującemu z tytułu dodania opinii zostaną przyznane niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii przez Kupującego. Sprzedawca zwraca uwagę, że może nie zaakceptować opinii, która zawiera treści bezprawne lub sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
  8. Uzyskiwane przez Kupującego Punkty składają się na jedną pulę.
  9. Aktualna liczba zebranych przez Kupującego Punktów będzie widoczna w Koncie. Sprzedawca może także informować Kupującego o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Kupującego przypisany do jego Konta.
  10. W przypadku, gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Kupujący uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
    • 3% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1000;
    • 5% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 2000;
    • 7% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 3000;
    • 10% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 5000.
  11. Wskazane w powyższym ustępie wartości zniżki nie sumują się.
  12. Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie i obejmować będzie łączną cenę towarów będących przedmiotem zamówienia Kupującego.
  13. Sprzedawca ma prawo anulować Punkty:
    1. naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Kupującemu wpłacone za towar środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży przez Kupującego);
    2. przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia);
    3. przyznane za powtórny zapis do newslettera;
    4. przyznane za dodanie opinii, co do której Sprzedawca stwierdził, iż zawiera ona treści bezprawne lub sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl