Pytania i odpowiedzi

1. Co znajdę w ofercie sklepu Dekorujesz.pl?

W naszej ofercie znajdziesz różnorodne dodatki, które pomogą udekorować Ci wnętrze. To szeroki wybór fototapet, obrazów, tekstyliów, naczyń i akcesoriów. Sklep internetowy Dekorujesz.pl to ponad 80 000 produktów, które wybraliśmy, kierując się jakością, użytecznością i designem.

2. Jak złożyć zamówienie?

Gdy znajdziesz produkt, który chcesz kupić, kliknij “Dodaj do koszyka”. Pamiętaj, że w przypadku niektórych produktów, takich jak plakaty, obrusy, fototapety, lustra, obrazy, talerze czy dywaniki, musisz wybrać odpowiedni wariant kolorystyczny i/lub rozmiar. Kiedy wybrany produkt znajduje się w koszyku, możesz kontynuować zakupy, dodając kolejne przedmioty, lub przejść do złożenia zamówienia. Możesz je sfinalizować, nie zakładając konta, pamiętaj jednak, że wgląd w historię swoich zamówień mają tylko zarejestrowani użytkownicy.

3. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Umożliwiamy trzy opcje płatności: tradycyjnym przelewem, poprzez bramkę płatności lub za pobraniem przy odbiorze.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Jeśli produkt jest na naszym magazynie, Twoja paczka jest gotowa do wysyłki w 24h, więc zamówienie otrzymujesz w ciągu 2 dni roboczych. W innym przypadku ten czas może się wydłużyć o ok. 2 dni. Jeżeli natomiast zamawiasz produkt na wymiar (np. fototapetę), realizacja wydłuża się do 5-7 dni roboczych. Na podstronie każdego produktu zamieściliśmy informację o czasie jego realizacji.

5. Czy mogę zwrócić zamówienie bez podania przyczyny?

Tak, zgodnie z prawem konsumenta masz na to 14 dni od odebrania zamówienia, pod warunkiem, że zamówiony przez Ciebie produkt pozostał nienaruszony.

6. Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. Podczas składania zamówienia zaznacz “FIRMA” przy polach z danymi adresowymi i podaj dane do faktury. Otrzymasz ją mailowo razem z potwierdzeniem zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium